Saturday, August 4, 2012

Pire...

Çok mutsuzum çok sıkıntılıyım.. Birkaç gün önce abimle kız arkadaşı; sokakta yavru minnik bi kedi bulmuşlar eve getirdiler... Allah'ım tipi görmen lasım tam bir pire... Yuva aradık yana yakıla.. İlk gece tabiki benimle yattı. Sonra sabah belama götürdüm o baktı.. Akşamına koridorda yattı yanıma almadım uyuyamıyorum die... Bi de sürekli çiş kaka yapıyo bebeğim benim... Sabah evden çıkarken gayet iyiydi.. Öğlen abim arıyo hayvan hastalandı veterinere götür die.. Salak karı öğlen eve geliyo, yemeğini yiyo kahvesini içiyo ama veterinere götürmek zor geliyor... Tüm işimi bırakıp götürdüm çok fazla ateşi varmış... Sonra belama götürdüm gene sağolsun baktı oynadı gezdirdi.. Akşam aldım gene bizimki halsiz bir sağa bi sola kıvrıla kıvrıla huzurla uyuyamadı... Ertesi gün neyseki benim patron almayı kabul etti... Sabah gene veterinerde serumla beslenmiş... Bu haftayı atlatırsa yaşar dedi veteriner...

Bizim leş başlasına vermeyi planlardı hayvanı.. Verdirtmedim... olay oldu... Allahın cezası hayvanın her türlü şeyini ben karşıladım burda, bana neyin hesabını soruyosun. Hayvan hasta diyorum bi gece evde oturun koştura koştura eğlenmeye gittiler....

İçimde de öyle bir sıkıntı var bu gece... Allah'ım nolur Pire'me bişey olmasın... Nolur uzun bir ömrü olsun.. Yeterki yaşasın ben sık sık onu görmeye giderim.. Bişey olursa yine ilgilenirim.. Yeterki yaşasın nolur Tanrım...

Çok bakıp ilgilenecekmiş gibi aldılar getirdiler o hayvanı eve ikiside yüzüne bakmadı hayvanın... Bendeki son gecesini unutamıyorum, ızdırabından uyuyamıyodu.. Yatakta dolaşıp dolaşıp bi yere kıvrılıp yatmaya çalışıyodu benden saklanmaya çalışıyodu... Sabah bi ara dalmışım bi miyavlama duydum, bi baktım benim Mac'in üstünde duruyo... Aman aman diyip hemen yere gazetelerin üstüne koydum iyiki koymuşum o miyav "buraya çiş yapabilir miyim" di. Annemmm benim...

Sen yaşa sana Mac'ler feda olsun...

O kadar sinirliyim ki bu ikisine... Karı zaten konuşmuyor benle şimdi sanki benim de çok sikimdeydi! İçimde ne varsa söyledim... Öyle alıp getirmesi değil işte... İlgileneceksin. Gerekirse uyumaycan.. Bir de çocukmuş doğurmak isterdi... Hıı evet.. 2 günde çocuk ağlamaktan çatlar, ya da açlıktan.. Karının uykusu herşeyden daha önemlidir... Bir kediye sahip çıkamadı, çocuğa nasıl sahip olacak!

Allah ikisini de bildiği gibi yapsın. Şu Ramazan ayında sevap işleycekler diye günaha girdiler...

Tanrı'm hiçbişey umrumda değil ne olur sen Pire'mi bize bağışla.. Nolur ona uzun uzun ömürler ver. Hatta benim ömrümden al ona ver... Yeter ki o minik mucize yaşasın... Mutlu olsun, hoplasın, zıplasın...

No comments:

Post a Comment