Friday, August 10, 2012

Bir Devrin Battığı Yer

 Bildiğiniz gibi, benim bir abim var. O kadar yıl beraber geçirdik ki ne zaman başlamıştı hatırlamıyorum. Ben küçükken okuldan döndüğümde annem de babam da evde olmazdı. Ben de hep abime giderdim. Fifa 2000 vardı o zamanlar. Ha bi de RedAlert tabii. Paso oynardık. Olmadı boğuşurduk. O benim kafama vurur, ben de üstüne kedi atardım. Güzel zamanlardı. Futbolda da iyidir kendisi, mahalle maçlarında ağlatır sahayı hâlâ.

 Benim bu abim çapkındı da. Şimdi sayı ve isim vermiyorum da, anlayın siz. Hep maceralarını dinleyip eğlenirdik sitede. Adam professional'di abi. Hatta benim bi sevgilimin olmasında büyük payı vardı. Hem ben, hem de sevgilim için bi abiydi o. -ki benim için abiliği bitmez artık- Ne zaman sıkışsam ona danışırdım.

 Ama işte, bir devir battı. Nasıl oldu; abim hayatında ilk defa harbiden ama harbiden âşık olmuş. Bunu söylemese de benden gizleyemezdi. Çünkü belli yani hareketlerinden. Bir devir kapandı. Anlattığına göre bu sefer çok ciddi bi aksilik çıkmazsa sonuna kadar götürecekmiş. Valla na diyim, inşallah olur bişeyler. Ama bana değişik geliyo. Onun aşık olduğunu ilk defa görüyorum. İnsanların böyle birden değişmesi değişik lan.




 ^^.

No comments:

Post a Comment