Wednesday, July 11, 2012

Margherita Missoni Evlenmis :)














Merhaba











Missoni markasının varisi Margherita Missoni sanıyorum geçtiğimiz Haziran'da evlenmiş. Gelinliğinin beğenenlerin yanında beğenmeyen de çok kişi var ama ben oyumu 'Bizimlaasııın' demekten yana kullanıyorum. Herkesin aynı göründüğü, neredeyse her gelinin gelinlik olarak straplez üstle kabarık bir etek giydiği ve her şeyin birbirine benzediği bugünlerde bana 'oh be en azından özgün' dedirtti.











































Gördüğümde beğenmeme rağmen düşündüğümde 'Ben giyer miydim?' 'Hayır'. Ama ille de giyeceksem en azından öbür kolunu da omuzda değilde diğeri gibi düşük yapardım. Başıma da o taktığı her neyse takmazdım:)


















































 




























Yine de genel olarak düğünün havasına çok uygun bir gelinlik olmuş. Ayrıca bana biraz Leydi Diana birazda 'Sense and Sensibility' isimli filmi anımsattı. Aşağıda fotoğraflar. Buyrun bakın bakalım size de benzer geldi mi?













































No comments:

Post a Comment